reklama

Čas je krutý vládca...

Usmej sa, klikni a nepozeraj na hodinky...Poďme uniknúť z reality :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tik- tak...tik-tak... Hodinová ručička sa pomalým, ale istým krokom vydala na nekonečnú cestu. O desať minút deväť hodín. Tik-tak... 20:59. Už len minúta a...


"V MENE VŠETKÝCH HODINOVÝCH KUKUČIEK VEREJNE VYHLASUJEM ŠTRAJK! ZASTAVENIE ČASU NA DOBU NEURČITÚ! Áno, milí priatelia. Dnešný svet je tak uponáhľaný, že si my, ale i naši vtáčí a nevtáčí priatelia nevieme nájsť ani chvíľku, kedy by sme sa zastavili a snívali..
Týmto sa Vám chcem poďakovať za Vašu účasť a zároveň uzatváram VVZK. Ďakujem! "


Predstavte si... Sobota ráno... Vy ste ešte jedným očkom v krajine Sníčkovo a z titulku novín na Vás priam kričí odkaz- VZBURA! Hodinové kukučky majú neplatené voľno! Čo by sa stalo, keby sa naozaj zastavil čas? Mali by sme vôbec toľko času aby sme si to všimli?

Aké krásne by bolo, keby fráza "nemám čas" ani neexistovala, lebo čas, to by bol neznámy pojem strácajúci sa vo veľkom oceáne s názvom HARMÓNIA. Nebolo by to fajn?

Mne sa hádam aj podarilo naplniť môj zámer...

Zastaviť čas, hoc len na tento malililililililinký okamih...

A to ani nie som hodinová kukučka! =)

Radka Koprivňáková

Radka Koprivňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som, ty si..my SME... Kto som ja? Milujem akordeón, milujem život, milujem optimistických ľudí.. Narodila som sa ako originál, ale nechcem zomrieť ako kópia.. =) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu